آکادمی تنیس اسحاقی

تردیدها در مورد برگزاری رقابت‌های تنیس آزاد آمریکا

روز گذشته بیل د بلازیو شهردار نیویورک در مصاحبه با شبکه تلویزیونی سی.ان.ان نسبت به برگزاری هر گونه رقابت‌‌ ورزشی در این شهر با حضور تماشاگران در ادامه سال ۲۰۲۰ ابراز تردید کرد.

هر چند آقای بلازیو به طور مستقیم به رقابت‌های آزاد آمریکا اشاره نکرد، اما اظهار نظر او شامل این رقابت‌ها نیز خواهد شد.

ادامه‌ بحران کرونا در سطح جهان و نبود چشم‌اندازی روشن از پایان این وضعیت باعث شده که حالا گزینه برگزاری مسابقات ورزشی پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگر بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

نمایی از استادیوم لوئی آرمسترانگ در مجموعه تنیس بیلی جین کینگ؛ این استادیوم در دوران همه‌گیری کرونا به مرکز تهیه و توزیع غذا تبدیل شده و روزانه ۲۵۰۰۰ بسته غذایی در آن آماده می‌شود./US OPEN ©

شهر نیویورک اصلی‌ترین کانون شیوع ویروس کرونا در آمریکا بوده و تاکنون بیش از ۱۰ هزار نفر جان خود را در این شهر به دلیل ابتلا به بیماری کووید-۱۹ از دست داده‌اند. مجموعه بیلی جین کینگ محل برگزاری رقابت‌های آزاد آمریکا نیز در حال حاضر به یکی از مراکز رسیدگی به بیماران کرونایی تبدیل شده است.

رقابت‌های تنیس آزاد آمریکا آخرین گرند اسلم یک فصل تنیس است که هر ساله در شهریور ماه برگزار می‌شود.

اضافه می‌شود پیش از این، مسابقات ویمبلدون قدیمی‌ترین تورنمنت تنیس جهان به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد. هم‌چنین مسابقات آزاد فرانسه دیگر گرند اسلم تنیس هم که قرار بود طبق معمول در بهار برگزار شود به پاییز موکول شد، اما با توجه به اوضاع کنونی بعید به نظر می‌رسد که در آن تاریخ هم امکان برگزاری پیدا کند.

نمایی از یک بیمارستان موقت در مجموعه تنیس بیلی جین کینگ در نیویورک/AFP ©

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا