آکادمی تنیس اسحاقی

جوکوویچ: باور دارم که رکورددار قهرمانی در گرنداسلم‌ها خواهم شد

تنیس‌باز اهل بلگراد مطمئن است که رکوردهای راجر فدرر را می‌شکند‌.

آکادمی اسحاقی – نواک جوکوویچ، مرد اول تنیس جهان در تازه‌ترین مصاحبۀ خود با اطمینان از شکستن رکورد بیشترین قهرمانی‌ در گرند اسلم‌ها و رکورد تعداد هفته‌های صدرنشینی سخن گفت.

او در گفت‌وگو با گراهام بنسینگر مجری آمریکایی اظهار داشت: «من همیشه به خودم اطمینان کامل دارم. باور دارم که می‌توانم رکورد بیشترین قهرمانی در گرند اسلم‌ها و تعداد هفته‌های صدرنشینی را بشکنم. این‌ها قطعاً مهم‌ترین اهداف من هستند.»

جوکوویچ که در حال حاضر با ۱۷ گرند اسلم پس از راجر فدرر (۲۰ گرند اسلم) و رافائل نادال (۱۹ گرند اسلم) سومین مرد پرافتخار تاریخ تنیس است ادامه داد: «اصولاً به حد و مرز اعتقادی ندارم. به نظرم محدودیت‌ها زائیدۀ نفس یا ذهن ما هستند.»

«نوله» از نظر هفته‌های صدرنشینی نیز با ۲۸۲ هفته پس از استاد سوئیسی با ۳۱۰ هفته و پیت سمپراس آمریکایی با ۲۸۶ هفته در جایگاه سوم قرار دارد.

گفتنی است پیش از شیوع ویروس کرونا در جهان و تعطیلی مسابقات تنیس، جوکوویچ یکی از بهترین فصل‌های خود را سپری می‌کرد؛ او سال ۲۰۲۰ را با قهرمانی در جام ATP به همراه صربستان آغاز کرد و در ادامه اپن استرالیا را برای هشتمین بار فتح کرد و در مسابقات دوبی نیز جام قهرمانی را بالای سر برد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا